Končno je prišla pomlad in spet bomo pokazali dele telesa, ki smo jih pozimi varno skrivali. Tisti pridni so celo zimo hodili na telovadbo, smučat ali v fitnes. Tisti bolj zaspani pa bomo začeli zdaj. Najbolj motijo obročki okoli pasu, ki se jih je tudi najtežje znebiti.

Seveda ste prebrali že veliko nasvetov, pripravili ste si vse za čudežne diete, lotili se boste vaj za trebušne mišice, mogoče boste šli ven v naravo in tekli. Čez nekaj časa boste ugotovili, da kljub temu, da ste shujšali, maščoba okoli pasu ni izginila. Zakaj? poglejte v naslednjem prispevku!girl-1502087__340

Zakaj ne izgubite trebuščka, čeprav ste shujšali?

Maščoba na trebuhu je posledica stresa, neravnovesje črevesnih bakterij. Če dolgo časa izvajate aerobne vadbe, vas lahko doleti kronično vnetje mišic in povišano vrednost kortizola v krvi. Kronična vnetja so slaba za telo, saj lahko povzročijo staranje tkiva, srčna obolenja in raka. Zato previdno pri intenzivni vadbi, saj okrepi proizvodnjo hormona kortizola, ki reagira z inzulinom in tvori maščobe.

Najprej preprečite stres in depresijo! Seveda to ni tako enostavno, ampak umaknite iz svojega življenja vsaj glavne vzroke stresa. 

Kako shujšati v trebuh? POGLEJ TUKAJ!

Zamenjajte vadbo, če z dosedanjo ne dosegate uspehov. Dobro vam bo naredil intervalni trening, to je kombinacija visoko intenzivnih in manj intenzivnih vaj, tako boste porabili več maščobe. Zelo je pomembna visoka intenzivnost treninga, pri teku lahko delate naslednjo vajo: 2 minuti hitrega teka, 2 minuti počasnega, pa spet 2 minuti hitrega.

Dobre rezultate boste dosegli tudi z kolesarjenjem, ali pa pojdite na jogo in se naučite pomiriti z pravilnim dihanjem in meditacijo.

Kaj povzroča napihnjenost trebuha?

Ali imate maščobne obloge ali ste samo napihnjeni? Kadar napihnjenost traja dlje časa in vam povzroča velike težave, lahko gre za kakšno resno bolezen.

Kadar pa so težave manjše, jih lahko omilite z izogibanjem hrane, ki zadržuje vodo, predvsem sol, ogljikovi hidrati, mlečni izdelki. Zmanjšajte tudi vnos belega kruha, sladkarij, kave in alkoholnih pijač.

Napihnjenost lahko povzroča tudi žvečenje žvečilnega in kajenje. 

Raje posezite po ribah, zeleni zelenjavi in sadju, vsej hrani, ki ima veliko vlaknin, dobre so tudi olive, olivno olje in rdeča pesa. Predvsem pazite, da jeste uravnoteženo hrano in uživate dovolj vitaminov in mineralov.