Jedilnik za izgubo maščobe na trebuhu je vaša rešitev! Ste tudi vi med tistimi, ki ste čez zimo nabrali obročke okoli pasu, sedaj pa že malce panično iščete čudežno dieto? 1.2.3

Seveda takšno, ki bo maščobo na vašem trebuščku kar stopila, najraje v kakšnem tednu, saj se vendar bliža čas počitnic, se pravi plaža, kopalke…

Jedilnik za izgubo maščobe na trebuhu

Saj nekje tam zadaj v kotičku vaših misli dobro veste, da to tako ne gre! Hujšanje je videti enostavno samo v reklamah, v resničnem vsakdanu pa je za izgubo kilogramov potrebno malce garanja. Veliko garanja in vztrajnosti! Pa brez panike!

Z malce discipline boste tudi vi do svojega težko pričakovanega dopusta hodili naokoli z lepim, ravnim trebuščkom, brez motečih maščobnih obročkov. Najprej si pripravite jedilnik za izgubo maščobe na trebuhu, saj brez spremembe prehranjevanja pač ne bo šlo.

hrana za ozek pas in raven trebuh

Jedilnik za izgubo maščobe na trebuhu – kako spremeniti prehrano?

Če ste se v zadnjem času precej zredili in si nabrali maščobo na trebuhu, potem je vaš način življenja skrenil s prave poti. Mogoče ste zanemarili zdrav način prehranjevanja, se premalo gibate in ste mogoče v stresu ali celo v depresiji?

Preden se lotite kakšnega drastičnega stradanja ali super diete, si pripravite jedilnik za izgubo maščobe na trebuhu. Pri sestavi jedilnika predvsem pazite, da zmanjšate vnos kalorij, a vseeno obdržite tri glavne obroke in dve malici.

raven trebuh v 5 dneh

Vsi obroki naj bodo enostavni, nikar si ne otežite življenja s super dietami, ki vam bodo življenje postavile na glavo. Kakšen naj bo jedilnik za izgubo maščobe na trebuhu, da bo preprost in učinkovit?

Predvsem se držite načel zdravega in varnega prehranjevanja:

  • izogibajte se hrani, ki je bila umetno predelana in je polna umetnih sladil in raznih dodatkov
  • pri obrokih uporabljajte sezonsko in lokalno hrano, saj bo ta še najbolj sveža in nepredelana
  • nikoli ne bodite predolgo lačni, obroke si razporedite čez cel dan
  • nikar ne imejte slabe vesti, če se boste zaradi pomanjkanja časa kdaj pregrešili – saj ste vendar samo človek
  • pijte veliko navadne vode, naj vam postane navada, da pred zajtrkom vedno popijete vsaj 3 dcl vode
  • vsaj polovica vaših obrokov naj bo sestavljeno iz svežega sadja in zelenjave

Skupaj sestavimo jedilnik za izgubo maščobe na trebuhu

Dr. Kneipp je rad poudarjal: Ne živimo od tega, kar pojemo,temveč od tega, kar prebavimo.

Ta pregovor nam pove, da je redna prebava zelo pomemben proces pri vsakem hujšanju, vaše črevesje mora hrano predelati in iz nje potegniti vse kar telo potrebuje za preživetje.

Jedilnik za izgubo maščobe na trebuhu mora biti sestavljen tako, da vsebuje zadostno količino beljakovin, vitaminov in rudninskih snovi.

jedilnik za izgubo kilogramov

Pri sestavi jedilnika morate paziti, da se boste držali energijskega minimuma, saj je drugače hujšanje lahko nevarno za vaše zdravje.

Da zadostite energijski minimum, morate na dan zaužiti vsaj 800 – 1000 kalorij dnevno, takšne diete se držite, dokler ne dosežete želene teže, za vzdrževanje primerne telesne teže pa boste lahko zaužili dnevno 1400 – 1700 kalorij.

Koliko kalorij dnevno vaše telo potrebuje kljub hujšanju, si lahko izračunate tukaj.

Seveda to ne pomeni, da morate sedaj računati kalorije, to je samo opozorilo, da ne boste v vnemi, da izgubite maščobo okoli trebuha, začeli stradati ali izpuščate obroke.

hujšanje v trebuh in boke

Jedilnik za izgubo maščobe na trebuhu si boste izdelali sami, tukaj pa je samo primer jedilnika, ki vsebuje 800 kalorij in je čisto primeren za hujšanje:

  • Zajtrk:   1 mehko kuhano jajce, 30 g črnega kruha, črna kava, 1 dcl mleka
  • Malica:  1 jabolko ali kakšno drugo sezonsko sadje
  • Kosilo:   Goveje meso na žaru, kuhan stročji fižol, skleda sveže endivije in manjša količina grozdja
  • Malica:   Jogurt po izbiri
  • Večerja:  Teletina s paradižnikom in papriko, skleda zelene solate

triki za raven trebuh

 

Vse obroke pripravljajte z olivnim oljem, uporabljajte malo soli, solate pripravite z domačim jabolčnim kisom. Podoben jedilnik za izgubo maščobe na trebuhu si pripravite mogoče za ves mesec, vključite čim več sezonske, sveže in lokalne hrane.

Med obroki popijte veliko navadne vode, ne pozabite se gibati, pojdite na sonce, veselite se življenja!