hrana ki pomirja

Kronično utrujenost lahko preženete s pravilno prehrano! TUKAJ!

Telo se na stres odziva s povečanim proizvajanjem stresnih hormonov, ki vplivajo na številne simptome, povezane s stresom: dvig krvnega pritiska, mišična napetost, prebavne motnje in še mnoge druge nevšečnosti. Prevelika količina stresnih simptomov lahko privede tudi do prehranskih motenj in preobremenjene nadlevidčne žleze, to pa lahko spremeni odziv na stres in sproži kronično utrujenost in tesnobo. Zaradi pomembne vloge, ki jo ima nadledvična žleza pri pravilni prehrani in odzivu na stres, so živila, ki vsebujejo veliko hranilnih snovi in krepijo nadledvično žlezo, še posebej koristna za zmanjševanje stresa.

 

Screenshot-2016-10-29-at-09.59.53 (3)

Več o dopolnilih za povečanje energije si poglejte v spletni trgovini Omega3

Posezite po hrani, ki zmanjšuje stres

V vsakem obdobju življenja nas lahko doletijo težave, ki nas popeljejo v temo stresa in depresije. Tudi kadar hujšamo, se nas to lahko bolj dotakne, kot smo pripravljeni priznati. Zato v stresnih situacijah in kadar nam pade imunska odpornost, posezimo po hranilih ki pomirjajo.

Zelena

Zelena je poznana kot staro ljudsko zdravilo za znižanje krvnega pritiska. Ljudje, ki so izčrpani od stresa, naj zaužijejo dnevno do štiri stebla zelene. Sestavine v zeleni znižajo koncentracije stresnih hormonov, ko povzročajo krčenje žil. Zelena vsebuje hranilne snovi, ki delujejo pomirjajoče, pomemben je niacin. Steblo zelene pred spanjem lahko olajša spanje.

Sončnična semena

Sončnična semena niso le bogat vir kalija, temveč tudi vir vitaminov B in cinka, ki imajo ključno vlogo pri krepitvi nadledvičnih žlez. Raziskave so pokazale, da se v stresnem obdobju količina teh snovi v telesu zmanjša.

hrana ko pomirja

Sončnična semena so bogat vir kalija, vitaminov skupine B in cinka. NAROČI!

Rjavi riž

Rjavi riž sodi med ogljikove hidrate, ki jih telo počasi absorbira in spodbuja sproščanje serotonina in norepinefrina, ki so dobe kemikalije za organizem. Pripomore k lažjemu obvladovanju stresa, saj izboljšuje razpoloženje in vzdržuje dotok energije.

Alge

Hormone za dobro počutje, kot sta serotonin in norepinefrin, proizvajata tudi tirotofan in L- fenil, aminokislini, ki ju najdemo v nekaterih beljakovinskih živilih. Alge vsebujejo približno 60 odstotkov beljakovin, v katerih je osem esencialnih aminokislin. Alge jetrom dovajajo energijo, ki lajša uničevanje strupov in tako zmanjšuje vpliv stresa na telo. Alge vsebujejo vse znane hranilne snovi, tudi vse tiste, ki pozitivno delujejo na živčevje. Dovajajo vse esencialne hranilne snovi, ki so uničene kot posledica stresa.

Zelje

hrana ki pomirja

Zelje pomaga pri razstrupljanju organizma! Več si poglejte tukaj!

Zelje je učinkovit sovražnik stresa, saj je vir vitaminov A, C in E, beta-karotena in minerala selena, ki razstrupljajo organizem. Poleg tega se spopadajo s škodljivimi učinki prostih radikalov, ki se sproščajo kot reakcija na stres in pripomorejo k pretvorbi triptofana v serotonin, torej sodelujejo pri dovajanju energije.

logo.jpg

Poglejte si bogato ponudbo sirotkinih proteinov, s katerimi lahko uspešno razstrupite telo!

Jagodičje

hrana ko pomirja

Jagode so dober vir mangana! POGLEJ!

Jagodičje je okusno, slastno in zdravo! Če hujšate, naj bodo vas zvesti sopotnik! Robidnice vsebujejo veliko mangana in vitamina C. Pomanjkanje vitamina C slabi imunski sistem in podaljšuje stres in povzroča splošno slabo počutje. Dober vir mangana so tudi jagode in maline.

Mandlji

Mandlji so bogat vir magnezija, ki je še posebej pomemben za krepitev delovanja nadledvične žleze in presnovo esencialnih maščobnih kislin. Nizko raven magnezija povezujemo z živčno napetostjo, tesnobo, razdražljivostjo in nespečnostjo.

Česen

hrana ko pomirja

Česen je močan antibiotik! POGLEJ!

Česen ljudje že stoletja uporabljajo kot zdravilo proti prehladu in gripi, splošnemu slabemu počutju; zdaj so te zdravilne lastnosti tudi že znanstveno dokazane.

Česen vsebuje snov alicin, ki razstruplja in je značilnega ostrega okusa in vonja. Če se znebite strupov, ki krožijo po telesu, boste bolj sproščeni. Česen prav tako vpliva na znižanje krvnega tlaka kot reakcije na stres. Alicin je silno močan antibiotik, ki učinkuje proti virusom in glivicam, znižuje holesterol in krvni tlak, ter dviguje razpoloženje.

 

Viri:

Dr. Gillian McKeith, Si to kar ješ

David Wolfe, Super hrana