Vse kar je živo potrebuje hrano in vodo. Rastlinje in živali v naravi si jo pridobijo toliko, kolikor jo potrebujejo, ali kolikor jim v danih razmerah uspe pridobiti. Človek je v pridobivanje prehrane najbolj domiseln in tudi najbolj požrešen. Možnosti, ki so mu na voljo, pogosto presegajo njegove potrebe. Tako smo prignali tako daleč, da nam hrana ne koristi več, ampak nam škoduje. To ne velja toliko za sestavo naše hrane, pač pa za količino, ki jo strpamo vase. Zato je zelo pomembno, da tisto, kar naj bi bila  zdrava  prehrana, v pretirani količini telesu škodi in vodi v pridobivanje kilogramčkov.

KAKO OHRANITI NADZOR NAD VNOSOM HRANE?

V razvitem času, je vsaj v Evropi, vsa hrana, ki prihaja na police trgovin zdrava prehrana, saj bi jo drugače inšpektorji izvrgli iz prodaje. Drugo vprašanje pa je, ali je to tudi varovalna prehrana.

Prehransko dopolnilo OMEGA -3 ščiti vaše srce in ožilje! KLIKNI SLIKO!

Strategija za varovanje zdravja svetuje, da je naša zdrava prehrana usmerjena v varovanje srca, ožilja, bolezni prebavil in ostalih hudih bolezni. Vse skupaj pa temelji na zdravem slogu življenja. Zraven spada seveda veliko gibanja, izogibanje kajenju in pretiranemu pitju alkohola.

FILE TRULLO

Veliko se gibajte! Nasvet za rekreacijo! KLIKNI SLIKO!

Kateri dejavnik je je neposredno odgovoren za občutek sitosti ali lakote? Rahlo znižanje glukoze v krvi pred jedjo povzroči lakoto, rahel dvig po obroku pa sitost. Seveda je to samo ena od teorij. Druga teorija pravi, da sta lakota in sitost na podoben način povezana z ravnjo maščobnih kislin v krvi.

Zelje

Poznate zdravilne učinke zelja? KLIKNI SLIKO!

Tretja teorija pa povezuje občutek lakote in sitosti v nihanju v telesni temperaturi. Vsekakor poslušajte svoje telo in nikar ne zamenjujte žeje z lakoto, ker vas to lahko zavede, da boste jedli vedno večje količine hrane, čeprav ne boste lačni. In to vsekakor ne bo zdrava prehrana, pač pa poseganje po nezdravih prigrizkih.

IMG_20160418_121900

Ne segajte po nezdravih prigrizkih! Posezite po zdravi hrani! KLIKNI SLIKO!

POZNATE VAROVALNO VLOGO SADJA IN ZELENJAVE?

Vsi vemo, da sta sadje in zelenjava nujno potrebna, da zagotovimo, da naše telo dobi vse potrebne vitamine in minerale. Surova in nepredelana sadje in zelenjava sta kot zdrava prehrana zelo pomembna.

5

Poznate varovalno vlogo sadja in zelenjave? Glukomanan je antioksidant – varuje pred prostimi radikali! KLIKNI SLIKO!

Priporočljivo je, da ju vključimo v vse dnevne obroke. Vsebujeta zaščitne antioksidantne snovi, mednje spadajo vitamini A, C in E, karotenoidi, mikroelementi, selen, baker, cink in še precej drugih snovi, zelo pomemben je še lipoken.

6

Naberite maline! Prehransko dopolnilo malinov keton, vsebuje redek encim, ki bo varoval vaše zdravje! KLIKNI SLIKO!

Antioksidanti preprečujejo, da bi prosti radikali, ki nastajajo med normalno presnovo, poškodovali celice. Okvara s prostimi radikali, je povezana z razvojem ateroskleroze in rakavih celičnih sprememb, antioksidanti pa jih varujejo pred srčnim infarktom in različnimi vrstami raka.

7

Borovnice vsebujejo antioksidante! Naberite sveže ali posezite po naravnem prehranskem dopolnilu! KLIKNI SLIKO!

Vlaknine v sadju  in  zelenjavi delujejo varovalno in vplivajo na uravnavanje telesne teže. Topne vlaknine znižujejo holesterol v krvi, netopne preprečujejo zaprtje. Z vlakninami bogata hrana pomaga zniževati krvni tlak, pri sladkornih bolnikih lahko zmanjša potrebo po inzulinu.