hujšanje s kokosovim oljem

Hujšanje s kokosovim oljem KLIKNI SLIKO IN NAROČI!

Kdo ne pozna vonja kokosa? Poleti dehti na plaži od mnogih krem in olj za sončenje, ki so narejene na podlagi kokosa.
Pa slaščice! Ko vidimo peciva posuta s kokosom, se nam pocedijo sline in vsi sklepi o dieti in hujšanju padejo v pozabo. Več o hujšanju si preberite v tem članku!

Vendar ima kokos veliko dobrih lastnosti, celo zdravilnih, s kokosovim oljem lahko celo shujšamo. Prav zares! Pa poglejmo kako!

Ekstra deviško kokosovo olje pomaga pri hujšanju

Hladno stiskano kokosovo olje je gosto, kremasto in bele barve. Čudovito diši in če ga segrevamo, postane prozorno in se utekočini, v hladilniku pa se spremeni v gosto kremo. Več o kokosovem olju si oglejte na tej povezavi.

Kokosovo olje za hujšanje

Kokosovo olje prežene občutek lakote! vir: vizita.si

Kokosovo olje za hujšanje ne bo težko uporabljati, saj je dobrega okusa in vonja. Redno uživanje kokosovega olja preprečuje nihanje krvnega sladkorja ki povzroča shranjevanje energije iz ogljikovih hidratov v telesne maščobe.

S tem upočasni prebavo hrane, zmanjša občutek lakote in če boste nekaj časa uživali kokosovo olje, se bo to gotovo poznalo na vaši postavi. Kilogrami bodo prav gotovo izginili, vi pa pri tem ne boste preveč lačni. Glede na to, da poznamo toliko krutih diet, se tale sliši še kar znosna.

S kokosovim oljem nad kandido

V kokosovem olju je veliko maščobnih kislin, od tega je kar 55% lavrinske maščobne kisline, v manjšem deležu nasičenih maščobnih kislin sta še kaprilna in kaprinska.

Velik pomen v kokosovem olju ima vsekakor oleinska kislina omega 9 in linolna kislina omega 6. Te maščobne kisline v kokosovem olju uničijo kandido, ki je pogosto krivec za željo po ogljikovih hidratih in s tem pridobivanja kilogramov.

Kako uporabljati kokosovo olje pri hujšanju?

Pri hujšanju pričnite jemati eno do dveh čajnih žličk kokosovega olja na dan, počasi lahko zvišujete tudi do petih žličk na dan. Na začetku jemanja se vam lahko zgodi občutek polnosti v črevesju, lahko pa dobite celo drisko, zato je bolje, če jemanje kokosovega olja uvajate postopoma.

Lahko ga vmešate v kosmiče, uporabite ga lahko namesto masla in z njim pripravljate praktično vse jedi, ki se pripravljajo na maščobi. Obstaja tudi kokosova smetana, ki je pripravljena iz kokosovega olja in je zelo okusen dodatek, ki vam bo zagotovil ketonske snovi, ki so osnova zelo poznane ketonske diete.

Pri kuhanju lahko uporabljate tudi kokosovo mleko, ki je kombinacija kokosovega olja in kokosove vode in je zelo okusen nadomestek mleka, ki ga lahko dodajate hrani namesto običajnega mleka.

Če uporabljate hidrogenirane rastlinske maščobe, ali olja s transmaščobnimi kislinami, jih raje nadomestite z ekstra deviškim olivnim oljem, ki ga lahko super kombinirate s kokosovim oljem.

S kokosovim oljem lahko nadomestite  vsa ostala olja in maščobe, ker pa ne vsebuje omega-3 maščobnih kislin, jih morate nadomestiti iz drugih bogatejših virov, primerno je uživanje modrih rib vsaj dvakrat tedensko ali uživanje kapsulo omega-3. Več o kapsulah omega-3 si lahko preberete v tem članku!

Uživanje kokosovega olja ima tudi to prednost, da ljudje z nizko ali čisto normalno težo ob tem ne hujšajo, ker uravnavanje maščob poteka izredno inteligentno in pravilno.

Recept za slastne mafine z banano in kokosom

hujšanje z kokosovim oljem

Mafini z kokosovim oljem in banano! vir: kulinarika.net

3 skodelice navadne moke, 4 žličke pecilnega praška in 1 žličko sode bikarbone presejte v skledo, dodajte 3/4 skodelice sladkorja, zmečkano banano, 2 umešani jajci, 1/2 skodelice mleka, 3/4 skodelice deviškega kokosovega olja in vse skupaj zmešajte v gladko maso.

Z žlico maso naložite v modelčke za mafine in pecite 20 minut pri 180-200 stopinj. Masa zadošča za 24 mafinon. Pa dober tek!