Pisanje člankov je že vrsto let dejavnost za katero se zanima vedno več podjetij. Razlog je v tem, ker je potreba po objavljanju vsebin, tako na internetu kot v tiskanih medijih, s povečano potrebo po izpostavljanju in promociji podjetij, ves čas v porastu. Posledično so zahteve za pisanje člankov vedno večje, hkrati pa tudi cene za pisanje člankov med ponudniki, iz leta v leto rastejo.
V tem članku je podrobno napisano kako se sami lotite pisanja člankov za vaše potrebe oz. kako pisanje člankov za potrebe vašega podjetja pospravite pod svojo streho. S tem pa se izognete iskanju kakovostnih piscev drugod, posledično pa tudi stroškom, saj pisanje člankov, pri tistih, res kakovostnih piscih, niti ni poceni.
Če potrebujete za svoje potrebe redno in kakovostno pisanje člankov, je spodnji članek, defintiivno za vas…
Kazalo
Pisanje člankov za potrebe vašega podjetja (npr. članki za bloge na spletnih straneh, PR članki za promocijo na medijskih spletnih portalih, teksti za spletne strani, besedila za objave na socialnih omrežjih, članki za tiskane medije, itd…) lahko izvajate sami, lahko pa naročite drugim piscem.
Prednosti samostojnega pisanja člankov so v tem, da v takšne članke sigurno bolj vključite vašo stroko in osebni ton sporočil, kot to lahko naredi tri četrtine ostalih piscev, ki se s pisanjem sicer že redno ukvarjajo dlje časa. Zakaj? Zato ker vašo stroko in vaš način razmišljanja, vaše vrednote in vaš pristop k sporočilom (npr. duhovitost in humor v vaših sporočilih), lahko najboljše “zajamete” v člankih, sami. Še posebej, če je vaša dejavnost precej specifična, je praktično nemogoče, da boste našli pisca člankov, ki se spozna na vašo stroko in hkrati na kakovostno pisanje člankov, tako kot se na stroko spoznate vi sami. Razen, če pisca člankov, najdete pri vaši konkurenci.
Slabosti tega, da poskušate pisanje člankov, pospraviti pod svoje okrilje, so predvsem v tem, da nekateri enostavno niso “rojeni” za pisanje in jim pisana beseda nikakor ne steče, pisanje kakovostnih člankov pa tudi vzame precej časa. Tako, da je odločitev o tem ali boste pisanje člankov opravljali v lastni režiji v glavnem povezana s tem, za kakšne potrebe potrebujete članke.
Statične tekste, takšne, ki se ne bodo pogosto spreminjali (npr. besedila na spletnih straneh, besedila pri opisih produktov in kategorij v vaših spletnih trgovinah, PR članki, ki jih boste promovorali preko različnih medijev in tiskovin, itd…) je včasih skoraj boljše naročati izkušenim piscem in tistim, ki se s pisanjem ukvarjajo redno. Ker ti poznajo zakonitosti pisanja za različne potrebe, hkrati pa, vsaj tisti kakovostnejši, upoštevajo tudi slovnična pravila in vključujejo lektoriranje.
Za članke, ki jih potrebujete masovno (npr. 1 krat na teden nov članek za vaš blog na spletni strani ali SEO članki za potrebe izvajanja offsite SEO optimizacije spletnih strani) izberite samostojno pisanje, ker boste s tem pridobili več stvari: manjše stroške za redno ustvarjanje novih vsebin, predvsem pa izkušnje pri pisanju člankov, ki vam bodo v prihodnosti pomagale, da boste tudi ostale vrste člankov in vsebin, ki jih potrebujete, lažje in hitreje, izvajali sami oz. v okviru vaše ekipe.
Če želite kadarkoli v prihodnosti strošek pisanja člankov znižati na minimum, je edina pot, da začnete s pisanjem člankov čimprej sami – ker s tem vadite hitrost pisanja, hkrati pa tudi pretočnost pisane besede (da bodo vaši članki bralcem lahko razumljeni in zanimivi).
Prednosti, ki jih prinaša najem zunanjih piscev člankov so predvsem v njihovih izkušnjah, ker se zunanji pisci člankov s pisanjem ukvarjajo vsakodnevno. Zunanjim piscem so poznane zakonitosti zanimivega in uporabnega pisanja, ogromno zunanjih piscev zelo dobro pozna tudi aktualne pravila za pisanje člankov po SEO pravilih (t.j. katera pravila upoštevati, da bodo napisani članki, objavljeni na vaših spletnihs traneh, uvrščena na prva mesta v iskalniku Google), hkrati pa ima marsikateri izkušeni zunanji pisec že ogromno kilometrine pri pisanju za različne panoge.
Slabosti, ki jih lahko prinese (ni pa nujno) najem zunanjega pisca člankov so:
Če ste v uvodnem poglavju prišli do ugotovitve, da je za vaše potrebe, najboljše, da članke pišete sami, so spodaj podane konkretne iztočnice na kaj paziti in na kaj biti pozoren pri samostojnem pisanju člankov…
Dolžina posameznega članka je odvisna od namena članka.
Če je vaš namen pisanja članka vašim bralcem podati osnovne informacije o obravnavani tematiki, potem naj bo članek kratek.
Če je vaš namen članka temeljito pokriti obravnavano tematiko, potem napišite dolg članek, navedite čimveč virov in vključite vse mogoče odgovore, ki jih obravnavana tematika zahteva. PR članki so ponavadi dolgi okrog 1500 besed, SEO članki za potrebe offsite SEO optimizacije so ponavadi dolgi med 300 in 500 besed, za članke na blogih vaših spletnih strani pa se priporoča dolžina med 1500 in 2000 besed. Članki in objave na socialnih omrežjih so praviloma bistveno krajše.
Primer ravno prav dolgega članka oz. vsebine za tiste, ki jih npr. zanima kaj je bilanca stanja in kaj izkaz poslovnega izida, najdete na povezavi Bilanca stanja in izkaz poslovnega izida – Ebonitete.si. Kako veste, da je dolžina članka na predstavljeni povezavi ravno pravšnja? To veste tako, da preverite kje na Googlu se nahaja ta članek. Če v Google vtipkate besedno zvezo “bilanca stanja”, boste članek iz spletne strani www.ebonitete.si, našli na tretjem mestu (junij 2022).
Formati člankov se med seboj razlikujejo.Drugačen format članka boste izbrali za vsebino, preko katere želite ponuditi določeno storitev, prikazati produkt ali poučiti stranke.
V člankih, v katerih želite ponuditi storitve boste izpostavili glavne argumente za nakup storitve (glejte primer članka za ponujanje storitve zavarovanje terjatev na prvafina.si), v člankih v katerih želite predstaviti produkte, boste izpostavili koristi, ki jih posamezni produkt prinaša (in ne lastnosti produkta). Članek za poučevanje strank boste spisali tako, da ta po poglavjih vodi bralca od najpomebnejše informacije, navzdol. S tem boste dosegali visoko branost ustreznih člankov glede na namen tistih, ki vaše članke berejo.
Več različnih formatov (npr. PR članek, SEO članek, besedilo za prodajno stran, itd…) lahko združite v en članek. Pri tem bodite pozorni na vrsti red posamezne vsebine v članku.
Če ocenite, da je vaš članek prvenstveno namenjen pridobivanju povpraševanj, potem na vrh članka postavite ponudbeno vsebino.
Če ocenite, da je vaš članek v prvi vrsti namenjen informiranju publike, potem na vrh članka postavite vsebino, ki informira.
Če ocenite, da vaša vsebina enakomerno nagovarja kupce in tiste, ki se šele informirajo o vaši ponudbi, potem obe vsebini postavite na začetek članka, vzporedno drugo drugi. Na ta način boste zadovoljili obema vrstama publike: tisti, ki kupuje in tisti, ki se informira.
Res dober primer takšnega članka najdete na povezavi kjer je hkrati predstavljena ponudba za izvedbo team buildinga in informacija o tem zakaj je tean building za podjetja sploh pomemben. Članek najdete na povezavi team building Paintball-Ljubljana.si.
Pri pisanju člankov ni odveč upoštevati, da se pisanje člankov, za različne potrebe, med seboj, zelo razlikuje. Na trgu je največ potreb po pisanju PR člankov, SEO člankov, člankov za bloge spletnih strani, tekstov za opise produktov in storitev v spletnih trgovinah ter člankov za tiskane medije. Posebno poglavje predstavljajo prevodi člankov v druge jezike. Od vrste članka je odvisna cena članka. Podrobnosti o tem kaj je potrebno vedeti za kakovosten SEO članek, najdete na povezavi.
Dodatne informacije:
Uporaben video za pisanje člankov:
V trendu:
Viri:
1 – How to Write Articles
Kaj je seboroični dermatitis? Seboroični dermatitis ali ekcem je kronično vnetno stanje kože, ki prizadene…
Bolečine v križu in artritis spadata med najpogostejše težave, ki vplivajo na kakovost življenja milijonov ljudi po svetu.…
Najbolj priljubljene Božične sladice v Sloveniji! Tradicionalni slovenski Božični recepti so še vedno izredno priljubljeni,…
Recepti za najboljše božične piškote! Božični čas ni popoln brez omamnih vonjav sveže pečenih piškotov.…
Katere so najbolj priljubljene božične sladice? Božični čas je pravi raj za sladkosnede! Vonj po…
Redko kdo povezuje pitje vode z zdravjem hrbta, a zadosten vnos tekočine igra ključno vlogo…
This website uses cookies.