Že več kot 70 let je kabelski in pay-TV model izjemno uspešen tako za občinstvo kot za operaterje. Zdaj pa je celotna televizijska industrija v izjemnem stanju.
Za gledalce je to razburljivo. Za operaterje je to vznemirjivo.
Kaj, če bi obstajali načini, da bi zmanjšali bolj razburljive elemente naše trenutne motnje, ne da bi izgubili navdušenje?
Obstajajo. Operaterji so pozorni na naslednjo generacijo sprejemnikov IP, ki podpirajo glasovno upravljanje in iskanje, personalizacijo in aplikacije tretjih oseb.
Vendar pa morajo operaterji plačljive televizije najprej priznati, da so moteče inovacije stalna v zgodovini televizije.
Inovacija je vezivno tkivo med proizvajalci vsebin, operaterji in gledalci. Ker se je tehnologija prenosa razvila iz over-the-air v kabelsko v satelitsko, in kakovost slike se je razvila iz zrnatega črno-belega v barvno do ostre 4K, je vsaka nova motnja izdajateljem televizijskega programa in kasneje – kabelskim podjetjem in operaterjem plačljive televizije – nov ponudb, s katerimi gradijo občinstvo in donosno poslovanje.
Gledalec prevzame nadzor
Še posebej so ip inovacije vidne najhitreje pri komercializaciji v podjetniških sektorjih (npr. turistične in hotelske kapacitete). Vendar pa internet pospešuje veliko tega, kar je bilo prej. V manj kot desetletju je prekinila ne le tehnologijo televizijske distribucije; povzročila je opustošenje na tem, kar je veljalo za nezlomljiv poslovni model.
Tako kot v maloprodaji, bančništvu in številnih drugih panogah je internet okrepil odnos med ponudnikom in potrošnikom. Zdaj so odgovorni gledalci. Ni več zavezan omejitvam linearnega programiranja, kabelski distribuciji ali celo fiksnemu zaslonu, zato zdaj nadzorujejo skoraj vsak vidik svoje televizijske izkušnje.
Gledalci zdaj pričakujejo, da bodo svoje najljubše programiranje v živo in na zahtevo prejemali kjerkoli, kadarkoli in ne glede na to, kako želijo. Medtem ko so se v prejšnjih desetletjih upravljavci ukvarjali samo s fiksnimi zasloni, sodobni gledalci pričakujejo brezhibne izkušnje gledanja preko fiksnih zaslonov, prenosnih računalnikov in mobilnih zaslonov. Ob seveda uporabi ustrezne set top box naprave. Kompleksnost je v tem, da je navada vsakega gledalca popolnoma edinstvena.
Nova pričakovanja znižujejo dobiček
Televizijski gledalec leta 2018 je bolj zvest vsebinam kot tistim, ki ga zagotavljajo, neradi podpisujejo dolgoročne pogodbe in so pripravljeni plačati le za to, kar želijo. Nadalje bodo preklopili na operaterja, ki lahko doseže to zmogljivost tako enostavno, kot so nekoč spremenili kanal na svojem daljinskem upravljalniku – včasih s tako malo misli.
Medtem ko morajo operaterji kabelske in plačljive televizije veliko vlagati v vzdrževanje omrežja in nadgradnje, da bodo signali tekli, novi ponudniki OTT nimajo takšnih težav. Lahko preprosto razdelijo svojo vsebino neposredno gledalcem prek javnega interneta ob brezplačni ceni.
Vsi ti trendi predstavljajo resne in eksistencialne grožnje zdravju vašega podjetja.
Noben od teh trendov ni ustrezen odgovor, da ne bi storili ničesar.
Na srečo je večina kabelskih operaterjev in ponudnikov plačljive televizije prebudila te izzive in priznala potrebo po spremembah.
https://youtu.be/2gtnF05lP58
V novem poročilu NAGRA / Kudelski in MTM, na primer:
82 odstotkov direktorjev plačljive televizije pričakuje, da se bo konkurenca drugih plačljivih televizijskih podjetij, ponudnikov telekomunikacijskih storitev in storitev OTT v naslednjih petih letih povečala
55 odstotkov anketiranih direktorjev plačljive televizije pravi, da revidirajo svoja pričakovanja glede prihodnje rasti
20 odstotkov jih meni, da se bodo prihodki v naslednjih petih letih znižali, v primerjavi s samo 8 odstotki lani
Enako spodbudno je, da vodstvo vidi inovacije kot sredstvo za obvladovanje motenj. Na primer: 85 odstotkov jih se strinja, da bodo rasle, bodo morale v naslednjih petih letih močno inovirati, s 78 odstotkov v letu 2016; Poleg tega je 61 odstotkov podjetij v zadnjih 12 mesecih izboljšalo svoj portfelj z novimi izdelki ali funkcijami.
Obetaven začetek, vendar dolga pot
Te številke so obetavne, vendar so le začetek. Inovacije ostajajo neenakomerno porazdeljene med majhno skupino dobro financiranih nacionalnih voditeljev in številnimi manjšimi regionalnimi sledilci. Večina vodstvenih delavcev je poročala o občutku zadržanih inovacij, in sicer s stroški nadgradnje (74 odstotkov), pomanjkanjem primerne tehnologije in kulture (51 odstotkov) ali s preusmeritvijo podjetja do tveganja (51 odstotkov). 4
Inovativnost je za operaterje plačljive televizije edina pot naprej
Čeprav so resnične, resničnost je, da motnje, ki jih vodi internet, vplivajo na vse operaterje, ne glede na proračun, kulturo ali željo po tveganju. Dejstvo je, da je trenutno stanje nevzdržno. Inovacija je edina pot naprej.