Inovativne rešitve za boljše počutje gostov v hotelu

posted in: Uncategorized | 0

Naše babice so uporabljale prenosne grelnike, da bi jih vzeli s seboj, ko so potovali, da bi lahko kuhali vodo. Naši starši so vzeli termoze, sendviče ali pa so celo skuhale kakšno enolončnico! Kaj pa mi? Kaj uporabljamo v hotelski sobi?

Samostojna prijava v hotel

Pogosto smo v preteklosti v hotelu  preživeli več časa, kot smo ga načrtovali – nemalokrat že samo zato, da smo preverili kje smo pustili ključ svoje hotelske sobe.

Sodoben čas odpravlja to izgubo časa v hotelu.Pozabite na tradicionalni sprejem gosta v hotelu.. Zdaj, zahvaljujoč mobilni aplikaciji, se lahko prijavite v hotel sami. Obstajajo hoteli, ki omogočajo gostu, da izbere svojo sobo na spletu, tako kot smo navajeni, ko delamo rezervacijo za kino ali letalske vozovnice. Hkrati, lahko preko rezervacije čez mobilni aparat in čez splet, naročimo tudi ključ hotelske sobe.

Digitalni ključi

Pametni telefon, ki odpira vsa hotelska vrata? Z aplikacijo namenjeno točno temu, ki je nameščena v telefonu, lahko odprete vsako sobo, do katere imate dostop, namesto da bi uporabljali tradicionalni ključ ali kartico s ključi. Med njimi so vrata v sobo, dvigala, fitnes in celo v garažo. Z eno besedo, hotel je vaš.

Inovativni in personalizirani telefonski ovitki za goste

Glede na to, da ga danes praktično več ni hotelskega gosta, ki bi s seboj v hotel ne prinesel svojega telefona, tablice ali namiznega računalnika, so se nekatere bolj kakovostne hotelske verige, odločile, da svoje goste vse bolj razvajajo s personaliziranimi in hkrati praktičnimi darili. Med praktična in inovativna darila za hotelske goste sodijo inovativni telefonski ovitki, ki jih je mogoče opremiti s promocijskimi logotipi hotela ali personalizirati z imenom, priimkom in drugimi podatki gostov -saj večina hotelskih gostov, svoje podatke hotelu preda že pred samim obiskom hotela.

Ovitki za telefone, ki vsebujejo ime in priimek gosta, so odlična promocija hotela, saj gostje svoj telefon uporabljajo tudi izven hotela in jasno, tudi kasneje, ko hotel zapustijo, telefonski ovitki pa so tudi najbolj vidna in opazna reč na mizah najrazličnejših lokalov ter mizah na poslovnih srečanjih.

Nekateri hoteli gredo celo tako daleč, da so za ženski spol, pripravil personalizirane telefonske ovitke, z npr. swarovski kristali, za moški spol pa so bolj interesantni ovitki za telefone, ki so tehnološki in trendovski.

Krasne, inovativne ovitke za telefone ponuja npr. madžarska spletna trgovina z ovitki za telefone Topkinalat.hu. Etuije za mobije, ki jih je mogoče personalizirati, boste našli, če boste v madžarski google vtipkali besede, kot so: telefonfedelek, ipd… – na povezai tudi hiter dostop do Topkinalat.hu spletne trgovine.

Poiščite svojo sobo

Receptorja nikjer ni mogoče najti? Je hotelski resort tako velik, da ne morete najti svoje sobe? Vse kar potrebujete je vaš pametni telefon, saj vam bo pravica do nameščene aplikacije omogočila hitro in enostavno iskanje prostora ali karkoli drugega. Prav tako si boste zapomnili vaše nastavitve in osebne preference hotelskega bivanja, tako da, ko se vrnete v hotel, lahko najdete vse, kar vam je všeč. Sodobne aplikacije, ki jih je mogoče namestiti na telefonske in ostale mobilne naprave, ne potrebujejo drugega kot zgolj dobro, brezžično omrežje.

Inovativne rešitve za boljše počutje gostov v hotelu

Počutite se kot doma

Prilagodite hotelsko sobo, da bo ustrezala vašim potrebam! Ali potrebujete vsak dan napravo za ravnanje las? Ali vam morda prija raje določena temperatura ali vrsta razsvetljave? Lahko imate vse. S pomočjo današnjih intuitivnih aplikacij lahko upravljate avtomatizacijo prostorov in naročate vse dodatne storitve ali opremo, ki jih potrebujete. Prav tako lahko pritisnete gumb »ne moti«, da boste lahko počivali.

Ostanite v stiku

Se nahajate v tujini, vendar želite ostati v stiku s kolegi? Skoraj vsaka hotelska soba si prizadeva zadostiti potrebam poslovnih strank – in to seveda počne s pomočjo mobilnih aplikacij.
Uporabite jih za skupno rabo zaslona ali datotek in učinkoviteje porabite svoj čas izven pisarne.

Če se zvečer vračate v hotelsko sobo, si lahko preko povezave med mobilno aplikacijo in televizijskim zaslonom v hotelski sobi, uredite nastavitve tako, da vaš osebni izgled telefona, preprosto v hotelu prestavite na zaslon televizije v sobi.

Različni programi (t.i. moddleware products) omogočajo pametne rešitve in all in one rešitve za hotele, ki podpirajo tako IPTV kot OTT storitve. Več o teh si lahko preberete na IPTV middleware products.

Hotelski concierge – pomočnik za posebne naloge

Po eni strani skrbnik olajša sprejem nekaterih vaših dolžnosti, po drugi strani pa se ukvarja z izvajanjem bolj zapletenih in zamudnih naročil. Mobilna aplikacija vam bo pomagala priti do hotela, naročiti taksi, označiti zanimiva mesta v mestu in vam celo pomagala pri načrtovanju dneva, če boste to potrebovali. Vedno je dobro imeti eno v bližini in prava aplikacija vam bo omogočala klepet ali video klepet s pomočnikom kadarkoli.

Uživajte v zabavnih hotelskih sobah

Utrujeni po dolgi vožnji in nimate energije za ogled mesta? Lahko ostanete v hotelski sobi in se še vedno zabavate. Namestitev prave mobilne aplikacije na vaš pametni telefon vam bo omogočila, da uživate v kinu v udobju svoje sobe, tako da se popolnoma vključite v avtomatizirane funkcije v sobi in hotelski televizijski sistem.

Prav tako boste lahko izkoristili široko paleto možnosti za televizijo in VOD. Vaši otroci bodo zagotovo našli tudi nekaj, kar imajo radi, saj hotel ponuja dostop do karikatur v katerem koli jeziku. Ljubitelji mobilnih iger bodo z veseljem ugotovili, da imajo dostop do najbolj priljubljenih iger in aplikacij Google Play. Žiroskopski daljinski upravljalnik je znan tudi po tem, kako zabavno in udobno ga je uporabljati.

Mnogi hoteli razumejo potrebe sodobnih gostov in so že začeli dvigovati svoje tehnološke standarde. Na primer, v Mikołajki Resort & Spa, v poljski jadralski prestolnici Mazury, je vsaka soba opremljena z inteligentno platformo, odgovorno za digitalne storitve gostov.

Tam imajo gostje popoln nadzor nad skoraj vsakim vidikom bivanja, vključno z izbiro različnih sob, ki ustrezajo njihovim individualnim željam. Ta rešitev je veliko več kot le zamenjava za tradicionalno informacijsko brošuro – to je inteligentno komunikacijsko sredstvo in odlično orodje za prodajo storitev.

Zmanjšanje števila formalnosti, s katerimi se morajo soočiti gostje, jim olajša obveščanje osebja o svojih potrebah, rezervacijo mize v restavraciji ali najem kolesa ali avtomobila. Poleg tega hotelski spa uporablja zaslone za obveščanje gostov o različnih storitvah in tretmajih, ki jih prej niso poznali.