Le kdo si ne želi lepe, skladne in popolne postave? Ali je to samo mit, ali lahko svoje telo resnično oblikujemo, kot nam obljubljajo razne reklame in osebni trenerji, ki od nas poberejo kar nekaj denarja. Kakšna sploh je popolna postava? Ljudje imamo različne okuse, a verjetno je ideal popolne postave skladno, trenirano in predvsem zdravo telo.

Kako to doseči? Vsi vemo odgovore, da je za lepo telo potrebno jesti pravilno, jesti je potrebno zdravo, uravnoteženo hrano, uživati veliko tekočine, obvezno je potrebno nehati kaditi in zmanjšati količino popitega alkohola, poleg vsega tega pa je potrebna rekreacija in vadba.

 Ampak saj vse to veste, kajne? Zakaj je potem popolna postava tako težko dosegljiva?

STE VEDELI DA JE SEDENJE NEVARNEJŠE OD KAJENJA?

Šokantna izjava, kaj mislite? Objavljena je bila kot manjši članek v neki slovenski reviji, a nad tem se je potrebno zelo zamisliti! Držite se načel zdravega življenja, zdravo se prehranjujete, telovadite, tečete, se vsesplošno rekreirate, seveda ste nehali kaditi in približujete se temu, da bo vaša postava – popolna postava! A pozor!

popolna postava

Pazite na pravilno držo! KLIKNI SLIKCO!

Seveda takoj pomislite na to, da v službi sedite od šest do osem ur. Doma pred spanjem posedite še kakšni dve urici. V članku opozarjajo, da če sedite dnevno več kot šest ur, je vaše tveganje za nastanek kolorektalnega raka in raka dojke, močno povečana.

Šest ur sedenja na dan pomeni za telo isto tveganje, kot da bi pokadili škatlico cigaret?! Posebej so ogrožene ženske, kar 37% bolj, kot ženske, ki redno vadijo ali tečejo.

popolna postava

Šest do osem ur dnevno enako škodljivo, kot če bi pokadili škatlico cigaret na dan!

KAJ TOREJ POMENI ZA NAŠE ZDRAVJE PREVEČ SEDENJA IN PREMALO GIBANJA?

Vsekakor ne morete jutri k šefu v službo in mu povedati, da zaradi osemurnega sedenja v službi lahko dobite raka.

A če ste pristaš zdravega življenja in ste se že zdavnaj odpovedali kajenju in nezdravi hrani, potem boste tudi pri nevarnosti, ki jo prinaša sedenje, našli rešitev.

popolna postava

Pri intenzivni vadbi povečajte vnos proteinov! POGLEJ!

Vaša popolna postava je zaradi veliko sedenja že tako v nevarnosti, sedaj  pa ste ogroženi še za nastanek raka, srčno žilnih in onkoloških bolezni. Ugledna ustanova American Cancer Society je vse te trditve trdno dokazala.

KAKO KLJUB SEDENJU V SLUŽBI OBVAROVATI SVOJE ZDRAVJE?

Nikar ne opustite svoje redne vadbe, teka, sprehodov! Važno je, da se gibate! Vsaki dan pojdite vsaj na sprehod.

Delajte na vrtu, peljite psa na sprehod in opravite hišna opravila. Ja, lepo se sliši! A še vedno je potrebno v službo, kjer se za računalnikom težko izognete sedenju.

SLIKA-1

Gibajte se! Delo na vrtu je čudovita sprostitev po sedenju v službi!

Večkrat vstanite, naredite nekaj korakov, nog nikar ne imejte prekrižanih, ženske lahko sede delate tudi keglove vaje, trebušne mišice lahko stiskate tudi sede, pomagate si lahko s pasom za ravno držo in podobno.

Še veliko trikov verjetno obstaja, sami boste našli še več rešitev, samo ne zasedite se in ne pozabite, da je vaš cilj še vedno popolna postava.